Armband

God dag!

har FEK nu :), sitter med min kära grupp och (dom) diskuterar hur vi ska köpa in våran produkt m.m
Hade historia innan, och som vanligt hade våran lärare genomgång i 2 och ½ timma! asså det är så sjukt långtråkigt!
Men efter detta har jag spanska också, inte heller så speciellt as kul ! Men efter det så ska jag upp till stallet och sedan kommer det lite roligt folk ikväll :)

Nae, nu måste jag tillföra någonting till min kära grupp :)


Detta armband har jag köpt av några av mina kära klasskompisar, det är deras UF företag att sälja armband som man knyter 3 gånger och man ska önska sig en sak för varje knut man knyter och sedan när armbandet lossnar så ska önskningarna slå in, så vi får väll se :D


Vi hörs ikväll! :)


lina. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh lucky you. hoppas att drömmarna slår in.



love



Marcus

2010-10-11 @ 13:23:05
URL: http://langbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0