21.37

hejsaaaaan!

asså har folk inget för sig eller? det är en person som har suttit och kommenterat 100 kommentarer till mina inlägg, och jag ser att det är samma person med tanke på att jag kan se IP nummret och jag har 100 mer sidvisningar än unika läsare (säger inte att det bara är en person som har suttit och tryckt upp min blogg 1000 gånger) Kul liv lixsom! :) Klagar verklgen inte på att ni är inne och kollar här och kommenterar, utan det tycker jag bara är kul! men spamma så är kanske lite överdrivet.

Iaf! idag har jag och miche gjort om vårat spanska läxförhör för 120 gången! (3 gången) Och äntligen klarade vi det :D 3 gången gillt! yeeeey!

Nae nu känner jag att jag är rätt övertrött faktiskt, så borde gå och sova :D, så får jag sova ut rejält eftersom vi inte börjar förens kl 10 imorgon, det blir feeeeeiiiint!

Men först en extremt fin bild på min syster och mig!
det handlar om att bjuda på sig själv!


God natt på er!


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0