"when I see your face, it's not a thing that I would change, cause you are amazing just the way you are"

God kväll!

Dags att sova alldeles straxt, jag är sjukt skoltrött efter första skoldagen efter lovet! fiiiiiiiint.
Och istiden har juh kommit till oss nu också, verkligen jätteunderbart!
Hittar verkligen inget positivt med hösten och inte måndagar heller för den delen, bara jävla matte typ hela dagen. Och idag satt jag, Emma och Michelle kvar på coachtiden, ännu mer deprimerande för jag lärde mig inte ett skvatt mer till matteprovet nästa vecka, åhhhhhhhhhh va livet leker! jätteglad! :) (eller...)


lockande? naeeee va.

Nu blir det duschen sen sängen! :) God natt!


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0