Stort hat.

FAN VA JAG HATAR ALLT OCH (NÄSTAN) ALLA!

  • Jag hatar att halv 10 bussen som jag skulle ta imorse inte kom överhuvudtaget, fick stå ute och frysa i 45 min!
  • Jag hatar att vi hade idrott imorse.
  • Jag hatar att det blir mörkt vid 3.

Men mest av allt hatar jag fan er äckliga jävla människor som har svårt att hålla er till sanningen när man mer än någonsin kanske borde hålla sig till sanningen! Att sitta och ljuga en person rätt upp i ansiktet som om det vore det mest vanliga man kan göra, det är lågt så jävla lågt.
Speciellt när det handlar om en person man står nära. Att ljuga är fruktansvärt äckligt men att sedan inte kunna erkänna att man har ljugit det är så sjukt omoget och töntigt!
Fan va jag hatar, hatar, hatar er!!!

Tills vidare kommer jag inte lita på någon.. tack och hej för att ni verkligen förgyller mina dagar era äckliga svin!







lina.


Kommentarer
Postat av: chris

tack själv! :D

2010-11-09 @ 19:01:11
Postat av: chris

föresten, cool tjej på bilden! :D

2010-11-09 @ 19:01:49
Postat av: jossan

ska vi prata tjejen? <3

2010-11-10 @ 16:40:56
URL: http://jossssaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0