"I was made for loving you baby..."

- 15 grader idag, skål på den! kallt som fan och tvungen att va i skolan halv 9 istället för kl 10, också jättekul! Hade en extra mattelektion idag på morgonen, hjälpte det nått? NAE! tror att Dragan kommer få ett psykbryt på mig och Lisa, med tanke på att vi inte förtsår ett skit! (typ) men duktiga som vi är så satt vi kvar två timmar på coachtiden igår och jobbade matte också!! STORT + till oss!  :)
Nu på kvällen körde jag och Lisa ett spinningpass på 1 timmma, tror ni själva förstår hur jävla trött jag är nu, men bra träning iaf!
Ae nu ska jag duscha och njuta av att jag har sovmorgon till 12 imorgon :D
Detta låg i mitt skåp när jag skulle gå hem, säger bara en sak: what?!
antar att det är ett skämt, mycket roligt isf! :)
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0