"And can you feel the love tonight? It is where we are..."

tjohej!

vilken blandad dag, många skratt, skyhöga förväntningar och en sjuklig längtan! men sen också smärta :( jag va hos tandläkaren mitt i allt! och ni kan juh höra av er till mig när ni hör någon mer som har en jävla fraktur i tanden, I TANDEN?! tjena lixsom. Men jaa jag lyckas juh med allt tydligen. så det va juh bara att ligga där snällt med käften öppen när dom borrade utan bedövning och fyllde i frakturen, kul!
annars har jag haft en underbar dag med mina fina vänner, fan va bra ni är att ha! Och mitt i allt när vi sitter där på Ghingis så kommer våran lärare från mellanstadiet in som alla vi har haft, lite kul :)
sen på kvällen blev det träning :)






Jag saknar allt tillsammans med er.. men vi är tillbaka! och vi har många,många år kvar att skapa mängder med mer underbara minnen, om jag får bestämma. :) jag älskar er tjejer!  

däremot kan jag tyvärr inte hålla mina ilskna/ledsna känslor inom mig mot en person mer snart, för saker och ting är väldigt, VÄLDIGT konstiga.
Är besviken rätt ord, eller kanske förbannad? eller både och.. eller vad är sant och vad är lögn? vem ljuger, vem talar sanning.. Jaa tusen frågor..


lina.

Ps. Skolfotot kommer jag visa på bloggen imorgon :) Ds.



Kommentarer
Postat av: m

älskar dig <3

2010-11-05 @ 00:36:59
URL: http://mbogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0