"All I want for christmas is you..."

En kort bloggpaus men nu är jag tillbaka :)
I helgen har jag träffat min vän Maja, mycket trevligt! Sedan idag så har jag, Magda, Josse, Mathilda & Emma träffats och först bakat scones och sett på film hos Magda, väldigt mysigt! sedan avslutade vi dagen med snöbollskrig och pulkaåkning!
Det var även mobbning i pulkabacken! 2 småpojkar som kallar oss 5, 17 åringar för Soppor! extremt sårande.. Men soppor var det sista vi var! det va så jävla längesen jag åkte pulka, jag hade glömt bort hur roligt det va :) Tack tjejer för ännu en underbar dag!

nu är jag extremt trött och hungrig, så det blir mat sen sängen!
pusshej!







Sedan får ni 2 bilder från stallet också! :)


Glamoröst? ojaa!


minen......


♥ lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0