"I've had the time of my life, No I never felt like this before..."

temavecka i skolan, jag vill dööööööööööööööööö. Finns inget positivt med denna skolvecka! Vi har tema miljö, nice.
och för att göra det hela mycket mycket sämre hade vi idag 2(!!!!) lärare som varken vet upp eller ner eller ut eller in, alltså inte har koll på någonting! Och denv ena va värre än den andra, så det var en spännande lektion:)

Förövrigt så håller mina framtänder att ta livet av mig, det gör så sjukt ont :(
Jag har verkligen ingenting att skriva! så jag avslutar här


Syns kanske inte jättebra men min överläpp är fortfarande lite svullen och blå!

Nu kom pappa hem med pizza, tjockt men gott!
hejdå!

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0