"Det är för oss solen går upp, lyser som guld för kärlekens skull.."

hejsan!

rolig dag? naaae va.. 9 timmar, tjena lixsom. Men du vet att jag alltid ställer upp..
Skönt att det är klart nu iaf.

Annars har jag kommit på hur mycket jag gillar snön faktiskt :D, det är så mysigt att sitta med tända ljus och en filt runt sig och kolla ut, det är fan fint! så ett stort plus till all denna snö som har kommit :) här har det kommit mer än 1 dm, helt sjukt!
Sen så färgade jag håret idag, för jag upptäckte förra helgen att jag hade en sjuk utväxt, så då va det dags att färga igen, ovanligt? nej! :)

Aee jag är trött som ett as!
bara att tagga Geografi prov imorgon, Endogena och Exogena krafter, Spridningszoner m.m. yeeeey!
God natt!


Nyduschad, inget smink inget löshår, verkligen jätte jättefint! eller inte! Men iaf en dålig bild på håret :)



lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0