"If I used too love you baby, that ain't nothin like I love you now"

Hejsan!

Idag har varit en undeeeerbaaar dag! när jag sitter på bussen i lugn och ro påväg hem tänkte jag att jag kunde öppna min loka jag hade i handen, sagt och gjort. men tror ni inte att den var skakad eller? joodå! så mer än halva lokan sprutar ut, man tackar så hjärtligt! Sen när jag ska cykla från busshållsplatsen och hem, så hoppar kedjan, halvt, och jag halkar 375 ggr. Men jag fortsatte att cykla, sen när jag kommer in i skogen så var det juh kolsvart, så jag kör rätt in i en stubbe så det tar tvär stopp och jag flyger framåt! sen när jag ska dra ur väskan från cykelkorgen, så lossnar juh såklart axelbandet, score! Underbar kväll måste jag säga :)

Jag måste bara säga, jag diggar de glada arbetarna som alltid hälsar, visslar eller kollar på en när man sitter på busshållsplatsen, det måste nästan va för den presenten dom fick av oss för någon vecka sen ;) iaf jag diggar dom! 
Ae jag börjar juh då kl 12.00 imorgon, man tackar, så jag ska gå och njuta av min kväll nu! Men först en liten bild på en av tröjorna jag fick hem idag!


En vanlig svart "lös sittande" tröja med lite flygiga korta ärmar!
Från: Bonprix

Tack och hej!


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0