"I won't break down, Sooner than it seems life turns around, I will be strong, even if it all goes wrong.."

Jobbig dag..

börjar med spanska omprov,Qué?, sedan historia hela dagen och jobbade klart arbetet, SKÖNT! sedan geografi, ny uppgift, yeees..
Sedan har jag fan bott på bik bok idag, de hade juh 50% rabbat på ALLT i butiken, så där va vi på lunchrasten och sedan heeela eftermiddagen när vi slutat skolan! sånt gillas starkt däremot :) dock är min ekonomi inte i topp direkt så jag köpte bara lite, lite synd men bättre än inget! :)
ska faktiskt duscha nu, va och tränade förut så det känns som att det behövs! och sedan sova, det har inte varit någon bra dag idag, så sova känns som en bra sak. Så taggar vi inför helgen ist!! :D


Blus - 249 kr. Nu - 124,50 kr.
Tröja - 199 kr. Nu - 99,50 kr.
Halsband - 79 kr. Nu - 39,50 kr.

Skapligt värt!!
God natt på er mina älskade läsare


lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0