"I won't be afraid, Oh I won't be afraid, as long as you stand, stand by me"

God natt mina vänner!

nu är det snart dags att sova, eftersom jag måste gå upp "tidigt" imorgon för jag,Titti och Jossan ska åka till Nkpg? Vingåker? nått av det, det ska blir kuuuuuuuuuuuuuul.

Afrodansen idag var juh jaa.. spännande, men fan så jobbigt det var! riktigt bra träning.
Annars har min kväll bestått av att fixa mina naglar, tänkte sätta dit lösnaglar men jag skippade det och målade dom ist, med insperation från Magda :)


fiiiiiiint.

Nae dags att dra, känner att jag inte har så mycket roligt att dela med mig utav.


lina.

Kommentarer
Postat av: Magda

Kul att man är till någon nytta ;)

Du måste ta med mig på afrodansen någon gång :D <3

2010-11-05 @ 00:35:20
URL: http://mbogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0