"I will always love you. You, my darling you.."

Snö, snö och ännu mer snö!!! Underbart :) har snöat hela dagen igen, så för tillfället är vi här på våran väg insnöade, då ingen skottar här ute på landet. Men om ni frågar mig så är det enbart mysigt :)

Annars har jag och pappa varit på maxi idag om någon undrade, sen gjorde jag en spännande upptäckt alldeles nyss, jag öppnade en av mina garderober för att hämta en tröja och när jag öppnar den så står det en oöppnad öl mitt framför ögonen på mig, då är min fråga såhär hur fan har den hamnat i min garderob? jag antar att det hände i lördags, men jag har inget minne av att jag ställde nån öl där? så jag blev lite chockad! men det va juh en trevlig överraskning iaf :)

Jag ska dra mig nu! puss på er :)

"You call yourself a friend, but it's the last thing I would call you now"


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0