"I wanna die lying in your arms"

God natt mina kära läsare!

Nu börjar läsarstatistiken gå upp till den samma som var innan jag åkte till Spanien, sånt gillas :)

Idag har vi varit och firat lilla Calle som nu inte är liten utan har blivit stor, 18 år, ett STORT Grattis! :D

Men när vi kom hem där ifrån vid typ halv 22.30 så hör jag att ett larm låter, och jag säger till mamma och pappa men dom säger att det säkert är nått billarm eller nått, men jag envisas att det inte är det utan jag tror att det är vårat inbrottsalarm som låter, och mycket riktigt vem hade rätt? JOOO JAG!!
Så alltså någonting har utlöst vårat larm i huset och en av våra dektektorer som sitter uppe hade löst ut så, en aning läääääskigt!!
Men det konstiga var juh att SOS inte har ringt oss? det måste dom göra när ett larm har utbrutit, men det hade dom inte gjort. hmmmmmm, skumt.
Men iaf vi hitta inget som tydde på inbrott men man undrar juh lite!
så nu är jag livrädd! :)

Aja, ska sova nu för imorgon blir det att gå upp "tidigt" för då är det lunch buffé på GHINGIS med tjejorna!!! :D


Haha har ni sett någon sötare människa eller?! jag älskar denna lilla flicka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0