"But no one is ever gonna love you more than I do.."

Go kväll på er!

Är hemkommen från en helg hos Titti! Jag,Titti och Jossan har nämligen jobat fredag kväll och heeeeeelaaaa lördagen, feeeeint. Pengarna rullar in som dom ska! Så jag har då bott hos Titti hela helgen, det har varit kul :) Annars har vi suttit och stoppat i papper i kuvert, vikt kuvert stoppat i det i ett annat kuvert hela helgen, :) Och som vanligt har jag skadat mig på ett antal ställen! nockade galler vagnen, skurit mig på papper 1000 gånger, det kallar jag duktigt :) allt är bara som vanligt som nu hör.

Imorgon kör vi matteprov, YEEEEEEEY! första IG:et i år? Jarrrååå!
blir nog att duscha och sova nu, har sjuuuukt jävla ont i magen, sånt gillas också!
Så jag säger god natt! :)


lina.


Kommentarer
Postat av: jossan

hahah, du skadar dig alltid! :D <3

2010-11-15 @ 18:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0