"baby let me love you, let me be the one too give you everything you want and need.."

Sådär jaa, nu har man lagat tacos och ätit, underbart!
Annars har vi fortsatt med temaveckan idag, gick lite snabbare idag och va LITE roligare :)
sen så var det juh KAOS med bussarna idag verkligen, helt sjukt!!
Det har juh varit snöstorm HELA dagen idag, så alla bussar var mellan 5-30 min sena typ och såklart 11 är den som är segast, sånt uppskattas! så det tog ett tag att ta sig hem idag.
Men annars älskar jag att det redan har kommit 2 dm snö här hemma! :D dock kunde det sluta blåsa så förbaskat mycket, för det är verkligen snöstorm, men så länge man sitter inne är det okej :)

Jag ska faktiskt gå och lägga mig snart, för igår somna jag inte förens efter halv 1, inte okej..

Måste bara varna er för ett mobilspel som är så sjukt beroendeframkallande, angry birds! akta er...



puss på er :D

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0