JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! JAY VANN!!!!! :D Jaa Jossan jag är nog fan kär!! (eller...) :D
Annars så ska jag sammanfatta dagen kort. Nationellt prov i matte imorse, INTE OKEJ!! jag var nära att börja gråta minst 2 gånger under provet, jag hatar verkligen matte!!! jag och matte tsm är fan en sorlig syn asså!
Slutade iaf efter det, så jag och emma gick lite på stan och sedan åkte jag hem och bytte om ifrån min "provklädsel" och sedan in till stan för att träffa Titti och Jossan, det var ett tag sen kan man säga!
Sedan har jag suttit här framför idol :) spännande fredagkväll va?
aefan avslutar inlägget med en bild och sen hejdå!

lina.

Kommentarer
Postat av: jossan

hahaha, retard ! :D men braa att han vann ! han var helt klart den bättre delen av dom! :D <3

2010-12-12 @ 15:04:10
URL: http://jossssaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0