"Tell them I was happy, And my heart is broken, All my scars are open..."

hej på er trogna bloggläsare!
jag är inte på topp som ni säkert märker, därför avstår jag från att blogga lite då och då, men nu måste jag fan ta tag i mitt liv!
men det får bli efter mattenationella på fredag, för jag lär antagligen gå i total depression efter det, för jag förväntar mig inget anant än att det kommer stå ett stort IG på det! men får jag ett G kommer jag antagligen dö av lycka, så vi hoppas på ett G! så dör jag lycklig iaf ;)
blev lite gladare när jag såg idag att Gert hade föreslagit att jag skulle få MVG i fekB, underbart om det blir så! :D
ae fan ska gå och kolla om det finns något på tv!
puss på er!
lina.

Kommentarer
Postat av: Josse

fin fin flicka :)<3

2010-12-09 @ 18:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0