"Should've known you was trouble from the first moment.."

Hej!
imorse var jag och emma som sagt på coach, och vad gjorde vi? inte ett skit typ, onödigt. men men :)
Sedan på lunchen gick vi till Bik Bok då jag har lyckats krympa min "älsklingströja" från Bik Bok till storlek xxxxs, lyckat! så vi skulle kolla om de hade kvar den, och som tur hade dom de, så det införskaffades idag! Sedan har vi bara haft historia idag, kuuuuuuuuuuuuuuuuul :) sen åkte jag hem och sen följde jag med mamma och pappa till maxi och nu sitter jag här :)
Imorgon är juh jag som sagt ledig, hur underbart som helst! men det blir ändå att gå upp ganska tidigt för att jag ska GÅ till stallet imorgon, och jag satsar på att vara där vid 10, önska mig lycka till!
Ska gå nu, men först får ni en bild på tröjan IGEN :)
Usel bild, men jag bjuder på det!
lina.

Kommentarer
Postat av: jossan

HAHAH! du kan lyckas med allt verkligen :D <3

2010-12-18 @ 14:18:40
URL: http://jossssaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0