"My love.."

Nu har jag fan gett upp hoppet om alla, vilka vidriga människor det finns... Hemskt att jag sitter och säger det här om 2 st som egentligen ska stå mig närmast och alltid finnas där för mig, men som jag nu istället hatar av hela mitt hjärta, det är skrämmande...
Finns så många jag skulle kunna nämna i detta inlägg, som jag verkligen hatar och har noll i respekt kvar för.. Men orkar inte ens lägga ner tid på er.

Det finns 3 st som gör att jag ens orkar gå upp på morgonen.
2 av dem träffar jag varje dag i skolan, fan va bra ni är att ha..
1 träffar jag nästan aldrig längre, men jag vet att hon alltid finns där och har också gjort det sedan barnsben..
All min kärlek går till er!

Som ni märker har jag ingen lust alls att blogga idag eller nått, så tack och hej.
lina.

Kommentarer
Postat av: emma

LINA JAG ÄLSKAR DIG <3

2010-12-03 @ 20:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0