"Låt mig höra kärlekens tunga, säg att du älskar mig..."

Nu är jag sjukt jävla trött... Har bara ätit en macka idag (rekomenderas ej!) och sen varit och tränat. Så nu jävlar ska jag gå ut och äta tacos tills jag spyr! :)
Imorse när jag tyckte jag var så duktig och pluggade lite geografi och tänkte att när jag är klar med det här så har jag inget mer att göra just nu! och sen smsar Emma och påminner mig om att vi ska redovisa halva våran spanskabok imorgon och skriva upp 100 verb, jävlar... så det satt jag och gjorde imorse, men är inte ens halvklar, det är fint!
Så nu måste jag fortsätta med det!
nyduschad och hungrig som ett as, men det är tummen upp endå!
och vart i helvete tog min överläpp vägen?! :O
aja, hejdå!
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0