"I know exactly what I want this year, Santa can you hear me?"

Hej på er!
Hoppas att eran julafton är/har varit jättebra :)
jag har precis öppnat mina paket iaf, och jag fick de två grejerna jag hade önskat mig, en lock-/vågtång och en dataväska (som var för liten, så måste byta) och sedan fick jag pengar, ett presentkort, ett halsband, en foundation (som är fast i England), en sminkborste och sedan en trisslott som jag vann 75 kr på :D
Så nu återstår det bara att sitta och lyssna på när släkten sitter och snackar skit om allt och alla och ska vara bättre än varandra, underbaaart.
Ska äta julbord nu, tack och hej.
En julhälsning från Dior!


Detta fick jag + några saker från min faster och kusin i Nya Zeeland!


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0