"Gave you all I had, you tossed it in the trash, You tossed it in the trash yes you did.."

hejsan!
Sitter fullt påklädd och under 2 filtar, och fryser endå, det är fint :) - 12 grader här, sånt gillas!
Och kom jag upp ur sängen imorse? Njaaae det tog ett tag! idag har jag träningsvärk i armarna som inte är att leka med asså, och min rygg och jaa allt, jag skulle behöva en massage :( Men jag är rätt glad ändå faktiskt! :)
Imorgon blir det en hel skoldag och sedan är man ledig igen på fredag! helt underbart :)
men nu ska jag gå och duscha faktiskt och sedan sova tidigt, med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon, för att gå på coachtid!
En sjukt suddig bild bjuder jag på idag!
God natt mina vänner!
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0