en hemsk upptäckt men ändå en lättnad...

HAHAHAHA, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? eller jaa det kanske va ganska tydligt att jag skratta nu. men jaa jag är äcklad, så jävla jävla jävla äcklad..
Att så fina ord kan ha noll i betydelse för vissa, och att vissa kan sitta och kasta skit på mig men sedan visar det sig att det personen sitter och kastar på mig, stämmer inte in på mig, utan det stämmer på den personen.
ae fan, det är en lättnad nästan! nu har jag fått bekräftat det jag alltíd har varit orolig över eller gått och tänkt på. men nu är det över, och borta helt och hållet!
Nu har jag inte tid med detta mer, så hejdå på er!
och glöm aldrig att man ska vara väldigt försiktig vem man litar på.
lina.

Kommentarer
Postat av: Josse

<3

2010-12-30 @ 09:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0