shopping


Hejhej.

hel crazy kväll igår , men endå kul ! :)
Orkar inte berätta . Men idag är det iaf lite bättre med mig, :) men jag får inte vara fysisk aktiv på 4 veckor, kul. (Men lixsom hur bra går det för mig? fest igår , stallet idag.) För körtelfeber är en ganska "allvarlig" sjukdom.
Men på förmiddan har jag varit en sväng på stan, det blev en sjal & ett par tights med dragkejda nertill, hur snyggt som hellst!
Nu sitter jag iaf och nördar farmville , som alla andra dar :P. hela tbs ♥ farmville.
& snart ska jag klä på mig och åka upp till stallet. (för rida borde man väll få göra även fast man har körtelfeber, eller?)

Ska dra mig nu , bye bye.


nya sjalen, har 3 sånna nu i olika färger. underbara!



tightsen , skit snygga och skit sköna!

förresten, grattis till mamma som fyllde år igår <3 Och grattis till syster som fyller år imorgon. <3

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0