Svininfluensa !

Hej !

HAr inte så mycket att skriva här , förutom att skolan rullar på bra och idag hade vi bara en lektion. Svenska i 2 och en halv timma, men det gick faktiskt ganska fort! sen efter det åkte jag hem till min älskling <3

Men en lite rolig grej, Jag är juh sjuk, hostar som fan och så. Och när man går på stan och så får jag en hostattack, fan va folk blir rädda! alltså dom tror juh att jag har svininfluensan :P
Dom blänger på en & viker undan. Hah det är lite kul ! :D

Nu kommer iaf någon bild från svenskan idag.
Ni får ha det så bra, Puss !


yeeeeh!


Emma fick vara med på ett LITET hörn ;D



lina.

Kommentarer
Postat av: DIn beundrare :)

FAn va sexig du är i glasögon Lina :)<33

2009-09-01 @ 21:39:23
Postat av: emma

hahaha va bra att jag fick va me :d

2009-09-02 @ 10:33:14
Postat av: alejandro

fan va smart du ser!:D

2009-09-12 @ 18:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0