skola, stan & ikano!

  1. Hej hopp alla glada !

    jaha ja , dagen började med data kunskap, booooring. men men . sen efter det en förskräcklig lång håltimma, så då vart det o sitta vid datan och sen äta inne i stan igen usch, usch dålig vana det har blivit nu , inte bra! sen hade vi iaf matte i 100 år, men jag och lisa va sjukt duktiga ! plus i kanten till oss. sen sluta vi (a) va har bara två lektioner varje dag, förutom måndagar då vi har 4 & tisdagar då vi har 1 ! vårt schema är underbart.
    Aja , efter skolan så gick jag in till stan , shoppade lite. får se en av tröjorna snart, sen åkte jag med mamma till ikano & maxi och handla ! trevligt , trevligt.
    I helgen ska jag iaf, sova hos älskling & vi ska va själva med hans lillasyster&deras hund (vi brukar va barnvakter). Eller rättare sagt jag ska va ensam med Davids lillasyster och hund typ halva lördan för att han har match, men det gör ingenting :) Barn & djur är det bästa som finns typ !
    Nae , nu ska jag hoppa in i duschen :)

    pusssssss.



    Inte världens vackraste bild, men jag vet inte om jag ska behålla tröjan eller byta den till en annan färg , för denhär färgen skriker verkligen ! Vi får se. Den är iaf från bik bok .


    lina.

Kommentarer
Postat av: Josse

Väldigt fin bild, och tycker inte att du ska lämna tbx

2009-09-11 @ 23:58:31
Postat av: Cicci

Du ser orrättvist brun ut tkr ja :o

tröjjan va fin på dig :D<333

2009-09-13 @ 19:52:20
Postat av: david

du får inte lämna tillbaka den!!! <3

2009-09-15 @ 15:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0