Skit dag!

hejsan!

Nu sitter jag här, har nästan precis kommit hem från skolan. slutar juh 16.10 idag . kul. Är på pissigt humör, fråga inte varöfr. har helt enkelt en dålig dag.
Men jaa va hände i skolan idag? Ingenting typ.
Men aja , läxor o skit hela tin, har juh prov i fek på fredag , kul? NEJ!
fan jag är reddan skol trött. Imorgon har vi iaf bara en lektion, tack gode gud.
nae nu ska jag snart byta om och åka upp till stallet, så jag kanske får någon lycka i mitt trista liv !

pusshej!


Ridkläder på , sen är det bara att åka.


SKolan idag, på engelskan. Jag & leo. Idioten som lura mig rejält.


lina.


Kommentarer
Postat av: Magda

Josse och jag kommer till er imorgon när jag är klar hos tandläkaren :) <3

2009-09-15 @ 20:25:16
URL: http://mbogren.blogg.se/
Postat av: Cicci

ridkläder tyder ju på att man har stil, elr vad säger du ? :D

saknar dig faktiskt jue :( får ta tag i det där att träffas snart, behöver prata lite med di :) <3

2009-09-18 @ 23:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0