Prov .

hej hopp!
Sitter nu på biblioteket med Emma och Michelle. Vi skulle juh plugga men hur känge höll det lixsom? typ 30 min :P Men idag hade vi iaf spanska på morgonen, asså spanskan tar dö på en!!! Jag läser spanska 3 och jag fattar inte ett skit & det är så höga krav och mycket o göra o allt , helt sjuk. Så nu har vi börjat på ett mytt projekt som vi ska jobba med ett tag , KUL ! Sen hade vi lunch Sen sammhälle i typ 1 timma sen börja vi med det egna arbetet inom samhälle och då gick vi till biblioteket och satte oss , så nu sitter vi här :)
Kollade precis va jag fick på svenska oförberreda provet och fick skit bra :D :D :D as glad.
för jag har det ganska svårt för mig i skolan så jag är skit stolt att jag fick bra på ett prov nu :D !
Men snart ska jag väll dra mig hem för att bara byta om sen åka till stallet !
Nae nu måste jag ta tag i pluggandet !

pusshej !



bild från imorse.


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0