läsare!

Hahah!
Nae vadå att alla tydligen gick på det där david skrev på bdb. lite kul faktiskt. :)

Aja, Idag va det juh kort dag i skolan, 8.30-11.00 svenska hela tiden sen slutar vi. Så underbart kan jag säga!
Och nu ser jag på djurpolisen . Asså det är sjukt va folk gör med djur! fan folk är juh dumma i huvet endel. Folk som dom på tv borde fan inte få ha djur, det är så synd om djuren !
Nu är jag upprörd.
Men till något roligare imorgon ska jag fika med emma & Magda (om emma mår bättre!!!) :)
Så vi ska gå till våran fiende skola och hämta Magda ;D haha.

Usch jag hatar dom här dagarna , man har inget o skriva. så det blev väldigt hoppit pch skit men aja!
Nu ska jag fortsätta spela farmville! , men jag vill se lika många läsare alla dar som det va igår ! ;D
Pusshej.



Så ser jag ut nu, väldigt vanlig :P


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0