lååång dag.

hej ,

nu har jag fixat facebook också. Det sa jag också att jag inte skulle skaffa, men se hur det blev där också !  Iaf , jag fattar ingenting. Och sen föll jag för grupptrycket också , alla kör något som heter farmville (nått sånt) på facebook och nu kör jag också det ! aj aj , inte bra..

Jaha, i skolan hände det väll inte så värst mycket.. Vi hade datakunskap på morgonen , men va gjorde vi lixom? ingenting. läraren sprang farm och tillbaka hela tin tills han till sist sa attt vi fick sluta och då var det fortfarnade mer än en timma kvar på lektionen , men det  var jju itne direkt någon som vart ledsen over att vi sluta så ! jaa så då blev det en 3 timmars lång hål timma, långtråkigt efter ett tag. Och efter det hade vi matte, blääääääää. sen sluta vi !
så nu sitter jag här :)
Snart ska ajg följa med mamma och handla, men måste bara säga en sak innan det, jag är klantigast i världen , jag glömde nycklarna idag och fick panik, sen kom jag på att dom låg i min jacka aja!

nu ska jag dra mig! puss.



såhär rolig var datan idag!

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0