Jävla piss.

Asså , Fan !!!

Jag har juh som sagt vavarit sjuk i 3 veckor och igår kl 9 så åkte vi "akut" upp till sjukhuset för jag mådde bajs! o så får vi sitta där ett tag o så , o vänta på proverna. sen kommer läkaren o han säger att det typ är någon minut kvar på provt men att hsn tycker inte att han ser något konstigt, så vi va juh fan nära på att åka hem. Men vi stanna endå. Sen typ någon minut efter då hör msn bara sköterskan säga " jaa men det va juh en himla tur att dom stanna!" Och jag bara jävlar.. nu komemr jag dö eller nått. Men sen kom läkaren och sa att vi skulle följa med honom så vi gjorde juh det , ja och vem fan har inte körtelfeber nu då ? jooo jag!!!! Fan asså , jag mår verkligen rumpa. Vem blir "tvingad" från två håll att gå till skolan då ? joo jag!!!
Fan av det här är piss alltså.

Sen igår på stan , så gick jag, michelle och emma. Och jag typ hostar till lite. Då kommer en jävla oförskämd gubbfan (han va kanske 25...) fram och frågar om jag har svininflunsan?! alltså vart är världen påväg...
Nu har jag iaf skrivit av mig lite ilska, nu ska jag till skolan !!! puss...


Så känner jag nu .


lina.

Kommentarer
Postat av: Th

Så du har skaffat blogg :) men det låter ju inte bra med körtelfeber, krya på dig:)

Vad fin du är i håret. Hoppas du har det bra och har det bra i skolan

pusshej <3

2009-09-04 @ 17:28:52
URL: http://pillevippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0