Grattis !

hejs.
Sitter i skolan med nördarna (a) har rast till halv 1 typ. Sen så har vi spanska. Så jag emma& kalle har lite att göra. För vi ska lämna in ett arbete och redovisa och vi är inte direkt klara, så det är bara att jobbbbbbba. Men efter spanskan så slutar vi och då är det helg , och det är sjukligt skönt! :D
igår va jag i stallet efter skolan iaf , och det har kommit en till häst , så nu är det 4 st att ta hand om , det är myssss :)
Så det är bara kul .
Men nu måste jag sluta skriva för jag måste jobba!

pusssss.


Här sitter jag med födelsedagsbarnet! som är 16 år nu , GRATTIS EMMA ! :D <3333333
Vi är söta (a)


lina.

Kommentarer
Postat av: emma

TACKK:D:D::D:D:D:D<333 puss på oss!

2009-09-11 @ 11:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0