20:22

hej !

Sitter i sängen o lyssnar på musik :) Och idag hade vi skolfoto , NOOOOOO! inte bra alls, gubbjäveln ställde mig på fel sida! Jag kommer se sjuk ut, tänkte förvarna er så att ni inte skrämms när ni ser bilden. Jaa annars har det vart en skit dag om man säger så . Vill inte säga varför, men det vart bättre till slut. :)

Annars sitter jag bara o funderar lite. Asså hur mycket saker som blir roliga om man är trött :P .
t.ex. här om dan i skolan, jag satt med tom,leo och david. alla tre sitter o är helt inne i sina spel på datorn på lektionen, o helt plötsligt, (det är ganska tyst i klassrummet) så pruttar tom ! o ingen tyst och lite direkt :P  O asså jag höll på o dö av garv :P min humor är hög asså!  Jaa asså det finns mycket saker som blir roliga när man är trött, som kanske intee är så roliga egentligen:P

Nae nu ska jag ta och hoppa in i duschen snart och sen sova !!! Min enda lediga kväll denhär veckan, skönt :).
Puss :)


Jag just nu, funderar på att antingen färgar håret lite blondare eller brunt igen .


Vill också bara säga att jag älskar dig älskling, Mer än någonting annat...<3

lina.

Kommentarer
Postat av: David

Jag älskar dig oxå min vackra lina<3 och du är en rikgit pangbrutta! <3

2009-09-30 @ 20:39:16
Postat av: Th

du är alltid fin, oavsett vilken sida du står på :)

2009-10-01 @ 14:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0