barnvakt.

Hej!

Nu va det ett tag sen jag skrev , men jag lever :)
Igår va jag o syter på stan ett tag iaf, och jag köpte världens största och skönaste halsduk! Men sen va det bara att åka hem för då skullejag till david. Jaa så åkte jag dit , o det gick väll bra :) vi kolla på film, lekte med agnes, va ute och gick med nova (davids hund) och laga mat , vi var jätteduktiga!, + att jag städa (som vanligt, jag är pedant!) . Sen imorse, som sagt agens är juh 2 år så hon sover juh inte så länge och eftersom vi var barnvakter åt henne, (för dom andra va på liseberg lörda-sönda.)  Så va det juh bara att gå upp vid halv sju, för då börja nova skälla och agnes skrika. Men vem fan va det som fick gå upp då?! joo Jag ! och david ligger kvar och sover, tack för den lixom!  så jag är inte så pigg nu direkt. Men sen vid halv 3 så kom pappa och hämta mig, så fick jag köra hem, gick faktiskt bra! sen har jag tagit det lugnt & laddat inför ännu en skolvecka!
Men jag ska nog ta och äta nu, det blir juh tacos ! älskar det. :)

pusss :)


David & Agnes.


Alldeles för ont om bilder!


lina.

Kommentarer
Postat av: david

Jag sov inte alls :( <33

2009-09-15 @ 15:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0