allt & inget.

hallå.

Igår va jag som sagt va uppe i stallet, vi tog in hästarna , gav dom mat, gjorde alla 3 i ordning, red ut på 2 av dom, sen red vi tillbaka hem och jag gick till ridbanan och red medans monica gick upp och hämta den 3 hästen, så red vi på ridbanan ett tag, sen red vi ut igen ( vi skulle kolla om 3 hästen(barbie) va trafiksäker) sen red vi tillbaka igen, och duschade av hästarna sen gav dom mat och stängde stallet. :) mycket trevlig kväll. Och för min del blev det att rida i lite mer än 2 timmar, jobbigt, men samtidigt mycket roligt!
& när jag kom hem var älskling här, vi åt och kolla på film och så. sen vid 1 åkte han hem.
nae nu ska jag ta min jävla körtelfeber och pallra mig upp ur sängen och städa mitt rum, för det kommer juh gäster om någon timma.... sara& mamma fyller/har fyllt år.

Så see you.

har tyvärr ingen bild.

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0