22:27

Usch nu har jag dåligt samvete att jag inte har uppdaterat på ett tag !
Men lite kort om igår och idag .
igår va det skola hela dagen, sen träffa siri,jossan&Titti en sväng o gå lite på stan. Sen jävla skit hockey, ingen kommentar.
Och idag va det juh skola till kl 11. sen åka hem och träffa älskling, jag va skit trött sommna hela tin! sen stallet, lasta av 250 jävla höbalar från en lastvagn och in i stallet och varje bal väger ca. 5 kilo ! va säger ni om det! jag säger trött som fan . Sen tog vi hand lite om hästarna. o alla hade fullkomlig panik idag, bara hoppa runt o allt. men det var trevligt iaf :)
Och imorgon måate jag sitta kvar efter skolan p.g.a fick ig på en engelska upg! kul som fan ! sen är det stallet igen :) en anings roligare!

Nae nu ska ajg sova är sjukligt trött !
puss hej.


Ännu en tråkig bild på mig.


lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0