21:44

hej!
Nyss hemkommen från stallet. Mycket trevligt:) var bara jag och emma där så vi tog in alla hästar, städade iordning ridbanan skötte om hästarna & gick upp på höskullen! fan va läskigt det va asså. Sen när vi skulle åka hem va det juh mörkt o vi satt utanför stallet o prata och jag som är så jävla mörkrädd, och sen börjar det gnissla och ha sig brevid oss i en dörr och blinkande lampor, gissa om jag va livrädd?! huu.. Jaa men annars har dagen varit piss. Försov mig imorse (y) va på pissigt humör, ingen lät mig va när jag sa att jag ville det. Så jag blev förbannad o allt gick åt helvete, dom skratta bara mer och mer åt mig. Jag vart tjurigARE och gick iväg. Typ så var min dag, positiv? nae.
Och med dom , menar jag leo,david,tom och lite elias!

Men imorgon är det iaf slaget vid stångebro ! så ingen skola imorgon asså.
(Slaget vid stångebro = friluftsdag. ) så jag,my och michelle och några fler ska ha stadskamp (y) får väll se hur det går!

helgen då , ser väll ut typ såhär :
fredag: ensam hemma, eller borta
lördag:resturang med älskling, sen sova med han<3
söndag: TA DET LUGNT!! (hoppas jag)

nae nu ska jag duscha och sova . puss <3



lina.

Kommentarer
Postat av: david

aha så jag gjorde bara dagen dålig ?! :O

2009-09-23 @ 22:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0