160909

hej.

IDag har inte hänt nått skoj typ. Hade data på morgonen, läraren va tvungen att gå iväg på möte så vi va utan lärare, skööönt. Sen en jävla lång håltimma , jaa då hände väll inte direkt så mycket. Sen matte, gjorde inte ett piss. Satt och prata med clara, :) Vi har kommit överrens om att vi ska gå någon extra matte kurs, för hon är lika bra som mig i matte (a) . Men sen efter det sluta vi , och då kom magda & Josse till våran skola så jag,Emma,Magda&josse gick till kungsis. trevligt :)  Sen gick jag,Emma&Magda in till stan och fika lite . Sen åkte vi hem och nu sitter jag här med en pojkvän som klagar om allt och inget , det är mysiiiiigt (a) <33333
Men jaa idag vart också ett sånt tråkigt inlägg men ,men !
Alla vet att Lisa Drougge älskar Lina Svedberg. (a)


Tack och hej !


Jag och emma är söta i skolan (a)

♥ lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0