09.30

hejsan !
nu är det juh såhär att jag inte har skrivit på ett tag, men jag vet inte va jag ska skriva. För mina dagar ser likadana ut, så det är itne s spännande :P !
Men ikväll Ska jag upp till stallet och rida orion , det ska bli kul :D .
Och förra veckan så va det stadskamp på torsdagen. FY FAN ! precis när vi starta och skulle gå och leta efter första kontrollen , tror ni inte det börja ösregna eller?! joo klart som fan. Så vi gick till 3 stationer sen gav vi upp! för då gick det att krama ur håret, tröjorna bara rann det om sen fick jag kasta mina skor för att jah hällde ut vatten ur dom. Så jag gick hem i linne och davids skor, när det regna. det va mysigt! då va man snygg.

MEN på fredag, då jävlar! hela gänget ska träffas och laga mat o ha skit kuuuuuuuuuuuuuuuuuuul. :D :D :D :D :D <33333

Nae nu ska vi snart ha lektion igen , kul !!

pusssshej :) .



Snyggingar i skolan ;D

lina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sexyyyyy

2009-09-29 @ 10:02:39
Postat av: David

Jag är i bakrunden :D och lina är vacker <3

2009-09-29 @ 13:08:59
Postat av: siri

PÅ FREDAG DÅ JÄÄÄÄVLAR! ÄR SJUKT PEPP! :D <33333

2009-09-29 @ 20:34:44
URL: http://siristjernfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0