090919

hej .

nu sitter jag i sängen på hotellet i sthlm. Datorn fick följa med. Ingenting blev riktigt som det var tänkt idag, jag hitta inget som jag skulle typ . Men det blev iaf ett par leggings, en tunika & armband. Sen skulle vi gått på bio nu på kvällen , men då fanns det inte biljetter kvar så jaa. (y) alla va jätteglada nu på kvällen .. :) Men imorgon åker vi nog hem ganska skapligt, hoppas det... Juste igår va jag juh med titti,siri & jossan. :) Jag och jossan träffades på rese och åkte tsm till lambohov där titti ich siri va, så köpte vi mat och gick hem till siri och lagade tacos :) jätte gott och mysigt! Så prata vi minnen , asså jaa va sjuka grejer vi har gjort asså :P Men iaf om 2 helger ska hela " gänget " träffas , det ska bli skit kul :D
Aja jag ska nog gå och sova snart , sov bara 4 timmar igår natt!!! så är skapligt trött nu :( .
Förresten min design är klar nu  , ganska snygg eller hur :D Tack min älskling ! <3333
aja , pusshej :)


älskling och jag!

lina.

Kommentarer
Postat av: siri

hahaha, jo sjuka grejer alltså :D peppar inför nästnästa helg! :D <3333

2009-09-20 @ 18:14:01
URL: http://siristjernfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0