Naglar

Jag börjar mitt inlägg med att JAG HATAR BLOGG.SE.

hej kära läsare!

mitt humör är verkligen på topp! en grej som sänkte mitt humör till botten är MATTE. men hallå , vem behöver matte? bara en onödig grej om ni frågar mig.
Annars idag kom några militärer till våran skola och snodde våran förbannade håltimma och lunch för att dom skulle prata om lumpen o skit...... jätteskojigt. USCH!
jag ska sluta skolan. Efter skolan gick jag och david lite på stan, sen åkte vi hem till honom (y)<333
& nu på kvällen har jag fixat min jävla naglar, 2 timmar tog det typ!!! bäst att det håller nu asså.

Aja, till något MYCKET roligare, "jobbar" spanskan hemma imorgon , så jag och min grupp börjar inte förens 12,10. underbart! sen på fredag, "jobbar" jag och min grupp spanska hemma igen så oj ? jag har ingen skola !! (y) det gillas starkt! Nu ska jag hoppa in i duschen sen sova tror jag , Puss på er.



En lite dålig bild, men här är dom iaf.
tippar.


GRATTIS , till Erica som fyller 16 år idag också hoppas att du har haft en jättetrevlig födelsedag :).<3333


♥ lina.

Kommentarer
Postat av: EMMA BIFF

fint :D

2009-10-14 @ 22:36:18
Postat av: Från gossen som gilalr din bakdel !

du är en stjärt :O jag vill oxå ha ledigt :(

2009-10-15 @ 17:40:42
Postat av: Magda

Fan vad du uppdaterar mycket :o

2009-11-04 @ 20:56:32
URL: http://mbogren.blogg.se/
Postat av: erica!

fan vad seg jag är, ha rinte sett din blogg innan ! :)

Men taack så mycket snygging!! Ha det suuuper bra:D(L)

2009-11-17 @ 18:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0