bloggskit.

♥heeeeej.

Verkligen ingenting o skriva ;S
Jaa va fan har jag gjort idag? Städat hela mitt rum (y) & vart i stallet.
& det har inte hänt ett skit. Och blogg.se är stöööört just nu , kul.

Imorgon har vi itne någon idrott iaf, så vi har en jävla håltimma, det är juh också väldigt roligt.
Men igår va jag,mamma & sara på ikano. Då införskaffades det i tröja & ett par uggs (denhär gången ett par bruna, har redan ett par svarta som man får ankfötter i!!) :)Vilket jag insåg nu kanske itne alls behövdes, den tröjan. min garderob är helt propp full, får inte in ett klädesplagg till. Måste bli ändring på det.
nae jag ska nog sova nu! ladda inför en hel jävla skolvecka till (y)

puss,puss.

p.s blir ett bildlöst inlägg! d.s.

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0