Blåmärken&Strumpor.

hej och hå!

Inte på det bästa humöret, så ska nog sova snart!! blev juh itne så mycket sömn igår lixsom. ca 3 timmar eller nått. Och jaa efter en helg så har man en bula i pannan,svullet knä, hundra blåmärken på handen & en strumpa mindre! (varför försvinner det alltid EN strumpa för mig, eller en sko? en fråga värd att tänka på..), undra hur det har gått till ! Tror inte att det kommer bli så mycket bilder, det är nog bäst så. Men jag vill tacka för ännu en värd kväll tsm med er <33. Men nae nu har jag nog inget mer att säga förutóm att jag är pissigt tjurig & nu vet ni att jag fortfarande lever! puss och hej på er.


Jag längtar tillbaka till Grekland och VÄRMEN...


lina.

Kommentarer
Postat av: siri

varför så många skador lina? :o

tack själv söt <33

2009-10-04 @ 15:56:22
URL: http://siristjernfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0