22:08

hej o hå !

Sitter här vid tv o kollade nyss på körslaget. KUL !
Igår va det juh iaf studiedag som gällde (y) men dock blev man väckt vid 9 , mindre härligt. men då va det juh bara o gå upp för sen åkte jag till stallet och red. Först red jag ut , sen på banan ett tag. gick skit bra (för det mesta:P)
Sen va det juh bara hem och duscha och byta om , hoppa på bussen in mot staden på feeeest. :)
Det va SJUKT mycket folk , helt galet. Tappa min mobil när jag kissa, höll på o få panik innan jag kom på att jag tappa den då . Men den återfanns senare (y) Men det blev en ganska tidig kväll för det va helt galet mycket folk. Så då åkte jag,david m.fl. in till stan, mcdonalds, det va smaskigt. Sen tog Jag och David bussen hem till mig och gick o la oss :)
Sen gick vi upp ganska skapligt och när david skulle hem funka inte hans motorcykel så det va juh bara o putta hem den hit igen! :)

Men nu ska jag snart duscha sen fan gå och lägga mig ;S är skit trött. Men jag ska börja försöka uppdatera minst 1-2 ggr om dagen nu mer! (önska mig lycka till!) så vi hörs imorgon ;) pussssss.



Träffade även magda på bussen in till stan :) Och hon tog ett vackert kort (a)


bilden gillas starkt (y)


lina.

Kommentarer
Postat av: Magda

Bilden är grym :D

2009-10-11 @ 21:06:34
URL: http://mbogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0