12:00

hej .

Har inte uppdaterat på JÄTTElänge nu . men jag har juh fan inget o skriva! noll i fantasi.
Men nu sitter jag iaf här med Emma&Elias i businesslabb och spelar cafè world , nördigt? njaa... :D
Vi taggar också inför matteprovet som är om typ 40 min :S Mitt första ig för denhär terminen kommer komma nu (y). Annars har det väll inte hänt så mycket, sen sist :)
Men imorgon så har vi bara två lektioner , sen på fredag har vi studiedag!

LEO ÄR JOBBIG ! (a)

Nae nu ska vi ta och gå till hemköp och köpa snackas till provet :) Puss på er!


Tvärr Elias, du fick va med även fast du itne ville :)


Businesslabb , busar ! Elias,Alex,Josefin & MY !


 
lina.

Kommentarer
Postat av: my

hahaha smygfotografen Lina :o

2009-10-07 @ 14:17:02
URL: http://tjamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0