091001

hallå mina älskade läsare!

Vilken härlig dag! :D
Det börjar med sovmorgon (som alla andra torsdagar), sen spanska, det va inte så jobbigt! Sen va det juh dags för lunch, Stekt fläsk med hår på , eller hur va det josse ? :P
När vi hörde det där sista så försvann matlusten konstigt nog :O så det blev steves ist (a) , Sen SKULLE vi ha haft sh , vilket inte blev av !!! så vi kunde ha slutat kl 10.45 om vi visste att vi nte hade sh ! men men , vid halv 1 typ drog sig jag och emma in mot staden, för mig inhandlades det en "kjol" , (ni får se den i bloggen imorgon.) Men inte mycket mer :P jaha jaa så är det :D . Jag ska nog ta och byta om och åka upp till stallet snart , mycket mysigt :) Ni får ha det så bra! pussss :)

p.s. är väldigt glad att det är så pass många som läser min blogg dagligen, ett stort tack! och hoppas att ni fortsättar med det :) d.s.

p.s2. jag hatar vädret. d.s2.

lina.

Kommentarer
Postat av: siri

hade inte ni studiedag idag? ;o <3

2009-10-01 @ 20:27:59
URL: http://siristjernfeldt.blogg.se/
Postat av: EMMA

HAHAHHA: p.s2. jag hatar vädret. d.s2.

du e för goo =)

2009-10-01 @ 21:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0