Sjuk!

Nu måste jag bara klaga lite ! 
I början av sommarlovet , efter att jag hade slutat jobba, så fick jag halsfluss! och blev inte frisk från det på typ 2 veckor , sen åkte jag till grekland o blir jag inte sjuk där igen eller? joo! En rejäl förskyldning åkte jag på där. Som inte har försvunnit än! och vem sitter också med ögoninflamation nu? joo jag!
jag måste ha sveriges & världens sämsta imunförsvar.
aja nu ska jag inte klaga mer!

iaf idag var jag och emma på rese o lämmnade pengar till våra faddrar inför nollningen, kännde oss lite lost, vi hade ingen aning om vart vi skulle stå, hur dom som kom o skulle hämta pengarna såg ut och när dom skulle komma , men det löste sig till slut & dom fick pengarna och vi åkte hem :) när jag gick genom skogen från bussen så när jag kom till vårat hus jaa då kommer en polisbil i full fart & en lastbil ute på våran lilla grusväg '(ni som inte vet , så bor jag på "landet" där det ligger 3 hus plus vårat, alltså känner man dom som bor här runt oss & det är inte så vanligt att det kommer en polisbil hit!) Och körde bort till huset längst bort, så man undrar juh lite .. fortsättning följer!
Nu ska jag snart göra mig redo och åka till stallet!

Men först lite bilder, jag sitter vid mammas och pappas dator & jag hitta lite olika bilder :P


Strandtennis Kreta 09
Kreta 09



älskade 9a,<3


spontan kort på , titti,siri,jag&sara <33


Turkiet 08.

Oj tiden sprang iväg , hinner inte mer . pusshej!

lina.

Kommentarer
Postat av: siri

en (y) på din blogg lina :D <3

2009-08-23 @ 19:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0