Nollning!

hej hopp säger jag bara !
Jaa vart ska man börja? , hel crasy nollning igår kväll. Kommer ihåg ungefär hälften av kvällen , så tyvärr kan jag inte berätta så mycket. Men det startade iaf i vidingsjö, där vi körde irlänsk julafton , jag har aldrig & blev i hällda dricka och vi får inte glömma alla ägg,mjöl&fanta som man fick i huvet som inte är borta än! även fast jag har duschat 2 gånger. Jaa och jag, Michelle & lisa vart ner lurade i en äckel å av några som tydligen inte ens var våra faddrar, men sen kom våra faddrar och räddade oss men dom körde livet ur oss istället och stog o skrek att vi skulle krypa & rulla ca 1000 gånger, och som dom säger så är deras ord våran lag så vi gjorde juh såklart som dom sa ! sen kommer jag inte ihåg mycket förutom att jag hammnade i hjulsbro tsm med david och där satt vi , tills jag börja frysa som fan och ringde mamma . så hon kom och hämtade 2 dyng raka nollor. Bakfull som ett svin i skolan idag ( jag var inte ensam om det kan man ´juh säga!) & säkert en miljon hånande blickar och pekande från 2orna idag, så jaa förmodligen var man skapligt pinsam igår !
Nu ska jag iaf åka upp till stallet snart sen sova! men först några bilder!


NOLLOR!



Här har vi då nollningströjan efter en på hälsning i en geggpöl!


Men idag är det juh också den 27 vilket betyder att jag och min älskling har varit tsm i 25 månader, <3333

lina.

Kommentarer
Postat av: emma å

namen grattis :o :D:D<3

2009-08-27 @ 17:38:53
Postat av: Cicci

kul att börja skolan? :) taskgit att ni har haft längre lov, vill jag med ha (A)

dax att träffas snart, får ta tag i det lite tkr ja :) nu är jag ju i stan på dagarna, kan ju underlätta ;) <3

2009-08-27 @ 22:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0