40

God morgon på er!

fan va jag är sliten.. festat 3 dar i rad nu varav 2 av dom har jag inte kommit hem innan 5. Men det har varit så jävla kul :) vi har varit på ferian varje kväll o i Fredags va nog den roligaste kvällen någonsin här! dansade heeeeeela natten på ferian dock hade det sina konsekvenser, jag kom haltandes hem med en svullen och blå fot (tror jag blev rejält stämplad av en klack på dansgolvet), och min andra fot blödde jag ifrån på något mystigt vis, men det va det värt vill jag lova!
Och igår va det också jättekul, dock inget dansande typ tyvärr, men jag o Chris satt o prata med 2 spanjorer som verkade va jättetrevliga o snälla, sedan säger dom att dom ska skjutsa hem oss i sin bil och dom tror på fullaste allvar att vi ska följa med, men då sa jag att vi inte skulle det för vi inte kände dom o så, och jävlar va dom blev sura! jag trodde dom skoja först när dom bara blängde o gick iväg, men det visade sig att dom blev sjukt sura på riktigt, så man undrar ju vad dom hade tänkt....
Annars så åkte jag och Chris en bergodalbana och jag och Linda åkte den värsta jävla karusell jag någonsin åkt tror jag, spinrock typ fast man står stilla rakt upponer i luften och sen snurrar ett helt varv o allt möjligt, fy fan. trodde jag skulle dö på riktigt där när jag hängde uppochner flera,flera metrar uppe i luften, men men det va kul ändå :D
Nu ska jag gå o förhoppningsvis försöka hitta på något denna dag!
puss

Först blir det lite bilder från fredagkvällen!












battle på dansgolvet!






Bilder från lördag!




Undra hur Vanessas tjur mår!















lina.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Måååååånga svordomar igen ...................

2011-10-09 @ 16:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0